Liikkuva Mutsi

Liikkuva Mutsi tuottaa äitiysliikuntapalveluita Oulussa ja lähialueilla, lisäksi kaikkiin valmennuksiin voi osallistua myös etänä!  Äitiysliikuntapalveluita tarjoan raskaana oleville ja synnyttäneille äideille yksilövalmennusten ja pienryhmävalmennusten muodossa.

Raskaus ja synnytys on melkoinen muutos naisen keholle.  Onko mielessäsi pyörinyt kysymyksiä, kuinka aloitan turvallisen raskauden ajan ja synnytyksen jälkeisen liikunnan?     

Liikunta on suositeltavaa raskausaikana. Se muun muassa ehkäisee ja hoitaa tuki- ja liikuntaelinvaivoja, sekä helpottaa synnytystä ja siitä palautumista. Synnytyksen jälkeen on suositeltavaa aloittaa liikkuminen heti, kun äidin oma jaksaminen sen sallii. Liikunta on hyvä aloittaa maltilla ja lempeästi - omaa kehoa kuunnellen. 

Liikunta tuo lisää energiaa ja auttaa jaksamaan vauva-arjessa, edistää synnytyksestä palautumista ja tukee hyvinvointia.

Olen terveydenhoitaja ja sertifioitu äitiysliikuntavalmentaja (Äitiysliikunta-akatemia) ja näin ollen erikoistunut raskaana olevien sekä synnyttäneiden äitien valmentamiseen.  Koen, että aiemmasta neuvolatyötaustastani on hirvittävästi hyötyä raskaana olevien ja synnyttäneiden äitien valmentamisessa. Tietenkin myös oma kokemukseni raskaudesta,
synnytyksestä ja äitiydestä on vahvistanut mielenkiintoani ja osaamistani äitiysliikunta-alalla. Ilmoittaudu rohkeasti mukaan valmennuksiin! Seuraa myös somessa johon tulee aktiivisesti monipuolista tietoa äitiysliikuntaan liittyen.

Minun tavoitteeni äitiysliikuntavalmentajana on auttaa äitejä jaksamaan ja voimaan paremmin!
Olitpa raskaana, juuri synnyttänyt tai lapsiarjen keskellä, haluan tukea sinua kohti kokonaisvaltaista hyvinvointia.


Valmennukset antavat sinulle 

  

  • Turvallisia ja lempeitä treeniohjeita raskausajalle ja synnytyksen jälkeen
  • Lantionpohjan lihasten harjoitteluohjeet ja rentoutusohjeet 
  • Toiminnallisten vaivojen kuten virtsankarkailun, alaselkäkipujen, liitoskipujen, erkauman ja laskeumien ennaltaehkäisyyn konkreettisia vinkkejä ja täsmäharjoitteita
  • Paljon tietoa äitiysliikunnasta ja sen merkityksestä raskauden aikana ja vauva-arjessa.
  • Tukea hyvinvointiin ja jaksamista arkeen

                                 P A L V E L U T


Vatsalihasten erkauman tutkiminen


ÄITI-VAUVA
-jumppa 


Kerää oma pienryhmävalmennus
-porukka


Tilaa maksuton lantionpohjan harjoittelu -opas! 


Tilaa maksuton lantionpohjan harjoitteluopas tästä!        Kirjoita sähköpostiosoitteesi ja paina lähetä. 

Lähetän sinulle oppaan viimeistään seuraavana arkipäivänä!